poniedziałek, 30 maja 2016

Edit bloga ****

KONIEC!!


Nie mam siły już na to opowiadanie, które ciągnie się już od dłuższego czasu.
W końcu to 44 rozdziałów.
Ja wiem, że niektórzy dociągają do setnych rozdziałów, ale ja tak nie mogę.
Kiedyś i tak bym wymiękła, więc lepiej teraz kiedy jeszcze jakoś się trzymam na nogach, a opowiadanie nie rozlewa się w rękach, co właśnie czekało by to opowiadanko.
Ja to wiem, jestem jego matką, więc wiem. 

USUWAM!!

Zaczęło się opowiadanie pod tymczasowym tytułem "Próbka".
I już się kończy, bo jak zawsze niczego dokładnie nie przemyślę. Może komuś wyjdzie ciąg dalszy.
Ze mną jest tak, że jeśli nie będę siedzieć nad tym cały czas, nie będę myśleć o tym, to wszystko pójdzie się sypać.

INFORMUJĘ, ŻE...
Opowiadanie Jeden, będzie miało spis treści i bohaterów w stronce.
Można kopiować, wycinać Opowiadanie Jeden oraz Próbkę, można z nim robić co się chce, zezwalam na wszystko (gdyby tak było, chciałabym zobaczyć co z tego będzie).

1 komentarz:

Jeśli masz jakieś pomysły, które mogłabym wykorzystać w opowiadaniu i chcesz, żeby pojawiły się tutaj, śmiało!