piątek, 24 kwietnia 2015

Equally Important Information about Lab Rats

Siema czytelnicy.
Około tydzień temu pojawiła się ankieta, trwała ona trzy dni, czyli weekend.
Bardzo dziękuję tym ośmiu osobom, które oddały głos. O to wyniki tej ankiety: Co chcielibyście, żebym zrobiła?
Napisała 1 rozdział
  0 (0%)
Napisała kilka rozdziałów
  6 (75%)
 
Napisała dodatek do opowiadania
  2 (25%)
 
Coś innego, wasz pomysł...
  0 (0%)

Więc wygrała opcja 2: Napisanie kilku rozdziałów i publikowanie je regularnie.
Więc od poniedziałku piszę rozdziały, miałam dużo wolnego, więc odbyło się bez problemów.
Byłam w trakcie pisania ROZDZIAŁU 36, ale przerwałam, żeby was o wszystkim powiadomić. 
Kolejny rozdział, czyli 29 [jeżeli się nie mylę] pojawi się [prawdopodobnie] najpóźniej w poniedziałek. 
Po prostu mam zamiar za aktualizować zakładkę BOHATEROWIE, a nie mogę tego zrobić ani na moim laptopie, ani na komputerze główny. Muszę zdobyć roboczego laptopa mojego taty, bo jak na razie to on działa szybko i zwinnie, nie zacinając się [nie to co mój komputer, do którego tracę już cierpliwość pisząc tego posta]. Jeśli mi się uda, to nawet dzisiaj zrobię zakładkę, a wtedy rozdział pojawi się w poniedziałek, na 100%. Chcę jeszcze napisać, tyle rozdziałów ile mi się uda.
Oh shit! Ledwo się powstrzymuję od zaspoilerowania co się wydarzy.
Muszę kończyć, bo ledwo, ledwo.
*
*
Chase będzie miał..mph... [zaklejam usta blogerowej mnie]
*
*
PAPATKI :* :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz jakieś pomysły, które mogłabym wykorzystać w opowiadaniu i chcesz, żeby pojawiły się tutaj, śmiało!