czwartek, 16 kwietnia 2015

Ankieta - BARDZO WAŻNE

Pojawiła się ankieta, po prawej stronie. Wasze głosy zadecydują co dalej.

Pytanie: Co chcecie żebym zrobiła?
1. Napisała 'teraz' rozdział.
2. Napisała kilka rozdziałów w przód i publikowała regularnie (wtedy musicie trochę dłużej poczekać)
3. Napisała dodatek do opowiadania, np. Wspomnienia z dzieciństwa Superludzi, Moment wszczepiania chipów, itd. Coś się wymyśli.
4. Coś innego, waszego pomysłu. Tylko musicie napisać, co chcecie.

Bardzo proszę o głosy. To bardzo dla mnie ważne.
Z góry dziękuję.

1 komentarz:

  1. hejo jestem tu od niedawna ale już mi się podoba mam prośbę mogła byś coś napisać o bree tak żeby pocierpiała ( jestem głodna krwi )

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś pomysły, które mogłabym wykorzystać w opowiadaniu i chcesz, żeby pojawiły się tutaj, śmiało!